duminică, 22 mai 2011

Se sfarseste si clasa a 8-A..iar tot ce mai ramane sunt amintirile

Abia acum am inceput cu totii sa realizam ca suntem o familie..mai sunt 3 saptamani de scoala iar mie mi se pare ca mai sunt doar 3 zile.Trei saptamani in care ne dorim sa facem tot ceea ce nu am reusit in toti acesti 8 ani frumosi din viatza noastra.Inca din clasa a 5-A am inceput sa devenim cu totii cat mai uniti, si acum imi amintesc vorbele rostite de diriga pe cand ne zicea "sa ne intelegem ca fratii, sa fim o famile" , noi abia acum realizam ce am pierdut. Acum la sfarsit ne amintim cu drag de momentele petrecute inpreuna, si sper ca, chiar daca timpul va trece sa nu trecem si noi peste tot, peste amintiri.
   Pot spune ca ultimii 4 ani din viatza mi-am petrecut cu familia mea adik colegii mei si nu spun asta doar asa ,o spun din suflet nu zic ca nu am avut divergente intre colegi sau altele dar stiu ca am trecut peste tot si acum imi amintesc cu drag de toate.
   Recunosc ca nu o suprt uneori pe diriga sau ceilalti profesori dar asa sunt ei asta e datoria lor sa ne invete..desi noi luam scoala ca pe o joaca e ceva normal , la varsta noastra misuna hormonii in noi pana si noi nu stim ce facem:)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu