duminică, 22 mai 2011

Prietenia chiar exista! [Puffa Mea]

De ce unii spun ca "prietenii nu exista"  sau ca altii se dau drept prieteni doar pentru a profita de bunatatea ta, cand poti sa gandesti limpede, sa privesti cu ochii larg deschisi si sa crezi ca prietenia e cel mai sfant lucru.Trebuie sa stii cum sa finisezi acea prietenie , sai dai viatza, sa prinda culoare sa stii cum sa o apreciezi ! asa cum eu apreciez tot ce a facut Puffa mea pentru mine, mereu m'a ascultat si m'a sustinut in toate .Ba mai mult neam sfatuit reciproc<3.Eu cred ca o apreciez indeajuns tot ce a facut ea pentru mine, si sper ca prietenia noastra sa dureze pe vecie :D

Un comentariu:

  1. ° Tu Puffa ai fost alinarea mea in multe , si tu stii| Desi nu suntem prietene de ani intregi , stiu ca tu vei fi mereu alaturi de mine si ma vei sustine asa cum fac si alti | Eu , desigur , iti voi fi mereu aproape , te voi ajuta si iti voi da sfaturi | Stii , vor fi multi oameni care vor trece prin viata ta , insa sa stii , numai prietenii adevarati vor lasa urme de amintiri in urma| Noi mereu ne vom sfatui si ne vom asculta una pe cealalta | Si da ! Prietenia adevarata exista | ° Te iubesc Puffa . " °_° "[[DE LA PUFFA MEA]]<3

    RăspundețiȘtergere